Prestsletta

Huseierforening

Prestsletta

Velkommen til visekveld på Bjørndal!

Fredag 24. september kan du bli med Bjørndal viseklubb og få en livlig kveld fylt av godt humør og bra musikk!

Sted: Bjørndal grendehus, Meklenborgåsen 114

Tid: klokken 19.30

Entre: kr. 50,- (dekker Tono-avgift m.m)

Program:

·       John Lennons 70 årsdag markeres

·       Rolf Thomas Thommessen og Harald Hougaard (Jeløya)

·       Thomas Skou Dale (Bjørndal) – irsk folkemusikk

·       Atle Karlung m/band (Bjørndal) – Dylan tribute

·       Allsang, selvfølgelig

 
Ta gjerne med noe å drikke (f.eks. vin) og litt snacks, og bli med!

Mvh Nina Tveit
daglig leder Bjørndal frivilligsentral
Tlf: 48 25 34 47

Feiing av garasjeanlegget 2009

6-8. mai vil det bli gjennomført feiing av garasjeanlegget.

  • 1. etasje (nedre plan) vil bli feiet på dagen onsdag 6. mai.
  • 2. etasje (midtre plan) vil bli feiet på dagen torsdag 7. mai.
  • toppen (øvre plan) vil bli feiet på dagen fredag 8. mai.

Det er viktig at alle flytter bilen og fjerner alt som er lagret i garasjeanlegget. Tak-/skibokser som henger fra taket må også fjernes, da feiemaskinen er for høy til å feie under.

Vi vil oppfordre alle til ikke å lagre noe i garasjeanlegget. Når bilen stikker ut i midtpassasjen, hindrer det andre biler i å svinge. Det er trangt nok som det er!

De dagene det feies kan bilen parkeres på nedsiden av garasjeanlegget.

Infoskriv for januar 2009

Container for juletrær kommer i uke 3

Container for juletrær settes ut på formiddagen torsdag den 15. januar, og hentes igjen dagen etter.

Av økonomiske grunner vil containeren bli stående kun en dag, da vi kun ønsker å bekoste tømming for oss.

Avfall skal kastes i containeren. Ikke settes ved siden av, slik vi så forrige gang.

Minner om at hvitevarer og andre elektriske artikler IKKE skal kastes i containeren. Det SKAL leveres på Grønmo (kun en ”7 minutters”-kjøretur fra Meklenborgåsen).

Minner også om at vi har vår egen miljøstasjon for glass, plast og hermetikk ved porten til nedre garasjeplan.

Papiravfall

Renovasjonsetaten har vært i kontakt med oss, fordi de har forsøkt å hente papiravfallet. Dessverre måtte de snu fordi søppelrommet var overfylt med søppel og skrot.

De kommer igjen i morgen, torsdag 8. januar, for å tømme. Dette vil påføre oss en ekstrakostnad på ca. 2000-3000 kroner.

Mange har spurt hvorfor husleien har økt, og dette er en medvirkende årsak.